Tuesday 4 September 2012

*-Ku Pilih Hatimu-*


 Assalamualaikum To My Lovely Readers :') 
- Happy Merdeka Raya ! - 

..........................

Macammana raya korang ? Fun right ? Same with me. But , tak sehappy tahun lepas :'/ Tahun lepas raya dengan dia. Pagi-pagi tu kejut dia bangun , after semayang raya kiteorang tukar-tukar gambar :') Sangat comel masa tu sampai adik aku jealous . You know what sayang ? I miss you :'( .... hmm . 

Baru sekarang aku rasa apa yang orang single rasa selama nie . Selama nie aku tak pernah single lama macam sekarang . Aku akan ada pengganti at least seminggu . Now, dah nak masuk 2 bulan aku single . "PECAH RECORD" woii !! hahahah :D Aku bukan nak menunjuk yang aku nie macam murah sangat sebab senang sangat dapat pengganti , tapi ... itu ialah salah satu cara aku nak lupakan ex aku . Tipulah kalau aku cakap aku boleh lupakan ex aku . At least aku dah cuba right ? Dan aku dapat kurangkan sikit perasaan sayang aku kat ex aku tu . 

Bila aku rasa aku dah boleh harapkan lelaki nie , cinta kiteorang pulak tak direstui .. Apa punya sedih hidup aku nie ? hmm , salah aku mungkin ? aku dah tau mak dia tak suka aku , tapi aku still nak dekat dia. Siapa tak sayang woii ?!! Setahun dah weyh aku dengan dia . Ingat hati aku nie batu nisan agaknya boleh lupakan orang yang aku sayang macam tu jea ? Pulak kenangan dia dengan aku ...... PERGHHH ~! Merata-rata weyh :'( 

Korang semua pernah baca kan post-post aku yang lepas ? Tentang aku and Hafiz ? Korang tau kan cerita dia ? So , tak payah lah aku nak repeat balik semua cerita tu .Kalau aku repeat , korang yang tak terlarat baca karang ~ hmm  .... 


................................

Aku TERbaca blog Hafiz yang lama tu .. then baca balik conversation kiteorang yang lama-lama tu . Ya Allah , Tuhan jea yang tau macam mana condition hati aku masa tu :'( Menangis sampai migrain , demam . Aku rindu dia . Aku rindu kiteorang . Rindu kiteorang yang dulu . Kalaulah ada video cam dalam hati aku nie , dah lama aku upload bagi korang tengok :'( Mesti korang boleh rasa apa yang aku rasa . Aku rasa serbasalah sangat dengan dia. Aku rasa , salah satu sebab kiteorang break nie pun pasal aku . YES ! pasal aku ! aku sangat tak reti jaga perasaan dia :'( 


...................................


Aku baru sedar . Dia sebenarnya lelaki terbaik yang pernah ada dalam hidup aku . Aku baru sedar , selama nie dia tak pernah marah aku . Sekali pun tak pernah . Apatah lagi mencarut kat aku :'( Dia banyak sangat bersabar dengan perangai aku sampai tahap hati dia sakit sangat :'( Kenapa aku kejam sangat ? Jahatnyaa aku sakitkan hati orang yang aku sayang . Aku yang selalu marah dia . Aku banyak kali mencarut kat dia kalau aku tengah mengamok. Tapi , sikit pun dia tak pernah balas kat aku . Dia diam . Ya Allah :'( Kenapa aku buat macam tu ? Kenapa aku selalu sangat sakitkan hati dia ? And kiteorang dah break up , aku salahkan diri aku semua , dia still cakap aku tak salah pape . Dia still cakap hati dia tak sakit pun . Awakk , are you human ? And important thing is .... dia dah lama maafkan salah aku semua . Ya Allah , kenapa dia baik sangat ?! 

Ya Allah , aku sayang dia . aku nak dia kembali dalam hidup aku macam dulu . Biar dia yang mewarnai kegelapan hati aku nie. Biar dia yang mengisi kesunyian dalam hati aku . Hanya dia seorang yang ada dalam hati . Walaupun dia ingat aku nie kaki lelaki , tapi dia silap . aku sayang dia sorang jea . Dia cakap dia jahat . Dia takut . Yee ! awak sangat jahat ! :( awak curi hati saya . So , please always be mine ! :( I need you , I miss you . I love you . You are my heart . my love . my everything 


............................

So , korang dah tau kan kenapa aku single sampai sekarang ? Yeahh ~ aku sayang dia . sayang sangat-sangat . Aku harap dia ialah lelaki terakhir dalam hidup aku . SELAMANYA. Now , aku tunggu dia. tunggu ... tunggu ... dan tunggu . :')


..............................



















Note : ILOVEYOU  You're the one that I stay up all night thinking about... coming up with cute things that I wish could happen 


No comments:

Post a Comment