Wednesday 22 August 2012

*~ I'll be waiting for you ~*



~ Assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuh My Readers ~

 Miss me ? ;) Hhahahaha :D  

.................................

Post Lia kali nie , khas untuk awak . Yes , awak Muhammad Hafiz Bin Johari . Saya tak sure awak baca ke tak blog saya nie .. tapi saya nak awak baca jugak ! Pleaseeeee :( Hmmmmm ~ 

..................................

Awak , saya takkan kacau hidup awak lagi lepas niee .. Sepanjang sebulan kita break up nie pun , saya dah banyak susahkan hidup awak kan ? Saya pun terfikir jugak , sampai bila saya nak bergantung jea kat awak , padahal awak bukannya sayang and peduli pasal saya lagi kan ? Saya rasa bodoh dan sangat buang masa sebab terlalu mengharapkan awak balik kat sisi saya. 

Awak, terima kasih .. Dalam masa sebulan kita break nie jugak awak dah mendedahkan penipuan awak yang tipu kat saya selama nie . Konon tak merokok , tak shisha . Saya dah lama dah tau awak buat semua tu. Tapi saya nak tau , sejauh mana awak boleh menipu saya . And sangat terbukti , awak tak pernah jujur dengan saya. Saya tau , awak saja jea post gambar nie kat twitter sebab nak buat saya sakit hati kan ? Nak buat saya benci kat awak ? Okay , teruskan ... saya sedang belajar untuk lupakan awak :')




#Sorry saye curik gambar nie . Saya just tak suka cakap tanpa bukti :)


Awak , sekiranya bagi awak .. saya jauh dari awak itu lagi baik .. So, please do something for me to be away from you . Sebab saya , sentiasa nak ada dekat sisi awak . saya tak tau apa masalah otak yang saya ada .. sepatutnya saya dah boleh lepaskan awak ..! sebab awak banyak tipu saya ! sakitkan hati saya ! TAPI KENAPA ?! Kenapa saya tak boleh buat macam tu ?!! T.T 

Saya just nak awak ada kat sisi saya :'( Itu yang boleh buat saya rasa selamat , selesa .. Saya bodohkan ? SAYA BODOHKAN ?!!! mengharapkan orang yang memang taknak kat kita lagi ? :')  Saya harap mama dapat carikan jodoh saya dengan cepat . Orang lagi baik dari awak , tangan lagi selesa dari awak , lesung pipit lagi comel dari awak , senyuman comel lagi ikhlas dari awak , orang yang bawak motor lagi berhemah dari awak , orang yang boleh bagi saya bear yang lagi besar and comel , orang yang lagi sabar layan kerenah saya nak shopping dari awak , orang lagi sweet dari awak , orang yang boleh buat rambut pacak-pacak , orang yang tak suka pakai spek orang buta :'( 

* I JUST HOPE THE OLD YOU COME BACK TO ME AND LOVE ME HONESTLY AND FOREVER *











#Saya tunggu respond awak . DM , TWEET , CHAT , TEXT , CALL .. sentiasa terbuka untuk awak :')

THE FACT IS : SAYA STILL SAYANG AWAK UNTIL NOW. BYE.

No comments:

Post a Comment