Tuesday 24 July 2012

TAMAT KISAH CINTA SAYA :'(






 Assalamualaikum My Readers . 
Sorry Lia dah lama tak update blog nie :') Dah lama tak dengar cerita , TUPTUP cerita nie yang keluar kan ? :) heee ~

...............................

~ Assalamualaikum , saya harap awak boleh terima benda yang saya nak cakap nie. Saya tak boleh jadi bf awak yang baik. Nie bukan saya yang mintak putus , tapi mak bapak saya yang suruh . Awak tolonglah jagga diri elok-elok . Sorry buat awak rindu saya selama nie . Saya harap , kita boleh jadi kawan jea ehh . Terima kasih banyak-banyak .

..............................

Tu ayat last yang lia dapat from dia . Memang tak boleh terima hakikat . Tapi , lia kena terima semua nie :'( Dah tu kehendak parents dia kan .... 3 minggu lia tak dengar cerita dia . Menangis hari-hari macam orang bodoh . And this yang lia dapat . Lia text dia tak reply , lia call dia tak angkat :/ Then , hari-hari lia fikir apa salah lia kat dia . 

Lia tak boleh ingat kat dia . If ingat , sumpah menangis macam orang meroyan . Tak boleh stop langsung ! ahahaha . Motif lia nangis pun lia tak tauu ... Nampak dia , hati rasa macam kena blender , kena tumbuk . Ya Allah ... sakit tak terkata ! :'/ Lia tak boleh salahkan dia . Nie bukan salah dia pun . Maybe salah lia sebab lia tak pernah dengar pun apa yang dia cakap slame nie . Hati dia pun banyak kali sakit sebab lia :'/ Ya Allah .. kejamnya aku :'(

Lia ingat lia bagi lagu 'Butterfly by Melly Goeslow' tu , maybe permulaan yang baru untuk kitaorang . Sebab lagu tu sweet . Benda betul pun ada . Since lia jumpa dia dulu , until now .., if nak jumpa, text, call .. jantung nie laju dia kemain . Rasa sesak nafas . Hahaha . Padahal hari-hari jumpa pun macam tu .. Anehh ~ Anehh ~ Tapi akhirnya jadi macam niee :'/ After two weeks lia bagi lagu nie kat dia , kitaorang break up . Heihhh .. SEDIHH !~

Awak .. benda yang saya takkan lupa :') :


  • Cupcakes saya buat untuk awak
  • First song awak nyanyi kat saya
  • Gambar first date kita yang buruk :P
  • Text awak sebelum minta couple
  • Awak teman saya pergi check up kat hospital :')
  • Awak teman saya and mama pergi bazar Ramadhan taun lepas
  • Saya masak untuk awak and bagi awak makan lepas habis tuisyen :'3
  • Kita study sama-sama before PMR.
  • Awak keluar sama-sama dengan family saya
  • awak date dengan mama saya :') Ehhh ??? hahah
  • Awak makan sangat comel :3
  • Lesung pipit awak ^.^
  • Awak mengamuk . 
  • 1.10.2012
  • 30.12.2011
  • 1.1.2012
  • 1.3.2012
  • 2.6.2012
  • SEMUA DATE KITA :')
  • Yang penting ........ SEMUA JANJI AWAK KAT SAYA .
Muhammad Hafiz bin Johari ,..
Dengan ini saya Nur Aliah Binti Abd Haris lepaskan awak pergi . Saya harap awak jaga diri awak elok-elok . Saya redha apa yang berlaku sekarang . Saya takkan salahkan sesiapapun dalam hal nie . Saya tau nie semua kehendak-Nya juga . Allah menguji saya dengan ujian macam nie . Awak , awak sentiasa ada dalam doa saya :') Walaupun awak dengan saya tak ada hubungan apa-apa lagi , sayang saya pada awak still macam dulu . Dalam otak dan hati saya tiada memory card untuk buang semua memori kita . So , awak paksa macam mana pun , saya tak boleh lupakan :') Awak , thanks sebab selama Setahun Dua bulan nie , awak dah banyak happykan saya :') Susah senang kita sama-sama . Saya harap awak tak lupakan saya macam saya ingat kat awak :'(



 First Date :') 
Hahaha . Gambar nie buruk :( 




 First Time and The Last buka puasa sama-sama :'/ 
-3.Ogos.2011-



 Gambar awak tengah demam :'/ 



 Orang buat reunion , kita dating xD 
Memang bagus (Y) ^^,





 Our last Picture :') 
Our last sweetest Memory :')
ILOVEYOU EX :'(

( 2.Jun.2012)

...................................

Ada serba sedikit gambar tambahan untuk tontonan anda xD Cehhh !~ hahahahha :D



Rindu macam nieee :'/


See ? :')


hmmmm :'/


:)




:'/


 yeahhh :'(


:<




.........



..............................................

~THE END ~



 01-May-2011 until 21-July-2012 



                                                                                                                                                            Lots of Love : 
                                                                                                                                                            AliaHafiz 

No comments:

Post a Comment