Thursday 28 June 2012

❤ NEW YEAR . NEW FRIEND . NEW CHAPTER ❤

 Assalamualaikum and Selamat Sejahtera My Readers 
How are you today ? ;)

.........................................

Alia nie gilo kea apa dah tengah tahun nak New Year lagi ?? hahaha :D Suka Hati akuu lahh . Ada susahkan hidup kau ke ? LOL. JKJK ^^, My Post Harini about EVERYTHINGGGGG 

.....................................

NEW FRIEND :)

Start rapat dengan diorang tahun nie since aku masuk kelas Perdagangan :) Macam mana boleh rapat pun aku tak tau xD hahaha. Yang pasti , aku sayang diorang  kau ado ? hahaha :D



~ From Left : JeehahMts , Amanina Karim , Nur Atikah ZA , Me , Anis Faqihah :) ~


Ada kawan macam niee .. SERONOK  ! hahhaha :D macam-macam jenis ada . Api ada , air ada , doreamon ada , sasau ada , gila ada , meroyan ada , blurr ada , mata suwey ada , cun ada , comel ada , harimau ada ... HAA ! nampak tak pelbagai jenis ada . hahahaha . Kami warna warni di Aidilfitri & Riang Ria Raya ! :3 wuuuu ~ hahahha :D 

Riang Ria Raya akan berlaku apabila kami berlima bergabung ! meletup ! BOMMM ! hahahha :D Mula-mula dengar someone cerita then gelak-gelak . Dengar Anis gelak kitaorang terus pandang macam nak cekik dia . *siapa suruh ketawa macam Mak Lampir ?? *  Lepastu Nina dengan muka blurr pandang kitaorang then dia tanya kenapa .. Aduh Nina niee .. Selalu spoil ! hahah :D But , kitaorang selalu happy . And sentiasa happy :') *Selalu and sentiasa bukan sama jea ke maksud ? =.='*

Aku bersyukur sangat dapat kawan macam nie . Aku tak kisah orang nak cakap apa pasal aku and kawan-kawan aku . Lantak ahh ! Korang bukannyaa tau pasal friendship pun ! Grrrr !~ Susah ada orang dengki . Tak kisah lah teruk mana pun diorang , tapi , diorang kawan aku . Tapi bagi aku , apa yang teruk ? Takde pape pun ? Aku kawan dia . Aku tau lahh ! 









Dear Friends , thanks sebab jadi bestfriend aku :') Aku sayang korang . We are like family right ? I really hope that we are not separated . For SPM next year , kita study sama-sama kayh ? And kita semua dapat good result ! yeyyy ! *tepuk tangan* . Aku harap kita semua ikhlas jadi kawan antara satu sama lain . Tak main FAKE FAKE okay sayang ? ;) Macam aku ikhlas sayang Ayam Gorengg :3 heee ~


  

Aummmm ! Dapnyeeee ! Aku dah kebuloq dah niee . hehehe :'3 

 Apapun yang terjadi , ku kan slalu ada untukmu ~ 

~ WITHOUT FRIENDS , YOU'RE NOTHING ~








                                                                                                                                            Lots of Love :

                                                                                                                                             Nur Aliah 

No comments:

Post a Comment