Wednesday, 18 April 2012

*Aku benci aku sebab aku sayang kau ! :'(*

Weyh ! Saya memang tunggul tunggu awak hari-hari ! Saya dah lama sabar dengan awak ! Awak mainkan perasaan saya macam saya nie takde perasaan ! Kalau awak memang takde perasaan langsung kat saya , bagitau jea lah ! Tak payah saya susah-susah tunggu awak , sayang awak , cinta awak semua ! AKU BUKAN PERMAINAN FAHAM !!! Aku bodoh sebab sayang kau kan ?!! Aku sedar aku EX kau ! Kau tak perlu bagi harapan kat aku ! Aku boleh jadi gila kau faham tak !

AKU BENCI BIRTHDAY AKU TAHUN NIE ! BENCI SANGAT-SANGAT !!

No comments:

Post a Comment