Monday 16 April 2012

*Penyakit saya yang dah berhabuk ^^,*

Assalamualaikum Readers :') Sihat ? Aliah sihat alhamdulillah 

.............................................


Minggu lepas , sekolah saya ada buat Minggu Pestaka . Masa saya takde dekat sekolah pulak tu . Dah lah minggu tu minggu untuk kutip banyak hadiah tau :( Cikgu nie tak adil tauuuuu :/ hehehe . Padahal salah sendiri tau xP
Okay , saya taknak cerita pasal Minggu Pestaka .. Tapi pasal sorang budak nie .. Saya tengok jea masa dia jalan tadi . Then , baru saya perasan yang budak tu jalan macam saya . Diorang kata 'PENGUIN' . Yeahh , korang boleh lah gelak . Korang tak rasa apa yang kiteorang rasa tau .. Saya pernah kena operation 04.12.2009 . Because of 'SCOLIOSIS' 

Saya ada video untuk awak-awak semua tengok :) But , itu bukan saya .. Tapi dia punya bengkok tulang semua sama . Saya agak geram sebab saya tak masuk paper ! HAHAHA :'D Yelahh , mana aci ! Kenapa cina tu boleh masuk paper ? Saya tak punn ! Ini tidak adil tidak adil bagiku ~~

Okay , siapa yang tak tahan darah , sila sediakan baldi xD



Amacam ?? Okay tak ? HAHA :D
INDAH SUNGGUH ~! 

Actually , saya pun tak sanggup nak tengok :P Rasa nak tertanggal jea besi-2 kat badan niee :'B Sangat sakit , perit and macam-2 lagii ! Korang try lah buat masalah kat tulang korang xD Cuba rasa ! ITS VERY AWESOME !! ^^, 

That's all from me :) Hope you enjoyed this post . Thanks for reading ^^, Assalamualaikum Cinta 

No comments:

Post a Comment