Tuesday 10 April 2012

10.April.2012 - 14.April.2012 *Netball*

.............................................
Assalamualaikum Readers ^^,

Nampak tak tarikh kat atas tu ? Haa , kat atas tu ... Seminggu saya takde kat sekolah . Pergi UM . Ada game netball :) Saya mainkah ? HAHA . Sudah semestinyaa TIDAK SAMA SEKALI ! *bengong punyaa lia* Okay , sebenarnya , saya budak scoreboard ^^ Dapat 'UPAH' $_$ !!! hahaha :D Cikgu bagi berapa ? hmm , entah . Lagilah saya tak tau . Saya just jalankan tugas sebaik-baiknyaa :) At first , memang blurr memanjang -__-' Banyak kali salah . Padahal tulis jea tau . hehee :P Selamat cikgu ada . Cikgu tolong saya .. And lepas tu , saya dah expert dah ^^ *kening-kening* HAHA 

Saya sedih :( Saya dah gelap ! Saya sangat tak boleh terima hakikat ! Saya tak suka gelap :( Alhamdulillah , boleh diselamatkan lagi .. Selamat tak macam negro . Kalau sama , memang saya rendam muka saya dengan CLOROX okay ! Tak sanggup eden :/ 

Actually , saya takut Puan Chu marah :( Mesti dia marah sebab saya tak masuk kelas dia seminggu .. Alahh cikgu nie kan .. Saya bukannya ponteng pun :( Saya wakil sekolah okay ! Suka sangat marah orang tau . Cikgu , jangan marah-marah .. nanti kena jual . xP Cikgu marah kiteorang , kiteorang jual cikgu ! Hahaha :D *Kejamnyaa Aliah* 

Banyak sekolah power-power ! Under18 dapat masuk semi-final . Under15 tak dapat sebab just menang 1 game :) Tapi takpe , adat permainan kan ? Ada kalah , ada menang .. Saya just doakan yang terbaik :) Tengok diorang main , teringin jea nak main .. Tapi , takut saya kena kutip besi and skru-skru saya kat tengah padang tu nanti xP hahaha . Diorang main ganas okay ! Bukan macam menari zapin , lemah longlai bagai tu !


....................................................

Part yang saya lemah :(

Masa duty dengan Fashameen tadi , tetiba saya bau Hafiz . Lama pulak tu -.-' Saya tengok sekeliling .. Perempuan jea semua . Jalan depan diorang , takde pun bau tu . Scary sebenarnyaa .. Tapi rinduuuuu :'(
Then , saya pun text lah Hafiz .. Dia tak reply pun . And saya rasa macam saya nie batak gila kat dia ! And since that , saya tak text dia . Esok saya nak hang out dengan dia . Yelah .. dah breakkan ? Dari date  -----> Hang out . its okay its alright ! haha *treadmark SAB* . Saya terpaksa text dia untuk sure kan esok . Dia reply , saya senyum . Then saya sedih :( Harini hormon saya tak betul and mood saya berubah-rubah .. 

Saya just harap dia dapat hang esok . Sebab sayaaa ............ hmmm .............. RINDUKAN DIA ! T.T 
And saya takut saya nangis :'( . Itu ayat saya dua minggu yang lepas , And ayat tu saya still guna :) Yeahh , saya sangat lemah semangat :') GOODLUCK FOR MYSELF ^^,

No comments:

Post a Comment