Friday 13 April 2012

Try to read this ! :')

Assalamualaikum semua ^^,

..........................................................................


Nampak sedihkan gambar kat atas tu ? haha . Saya Puteri Sentiasa sedih . sebab saya rindukan something like this :')




Sweetkan ? Actually , masa tu first time saya rasa saya betul-betul suka kat dia :') Adegan itu terjadi *ecehh adegan xD* bila dia datang rumah saya nak makan nasi lemak :) Dia , Akim and Aiman :') I really miss that moment . Lepas dia makan nasi lemak , mama suruh dia and kawan-kawan dia pasangkan meja komputer . Diorang balik lepas maghrib . Sebenarnyaa , agak risau sebab takut ibu diorang marah . Tapi depa tak cakap pape pon ^^, hehehe .




The moment bila first time pegang tangan dia :') yang TERpegang tu ada , sebelum couple , masa dia buat meja tu , saya tolong dia . And terpegang pulak :P And first time pegang masa couple , kat Ali Maju . Kedai yang membosankan xD Tapi selalu date kat situ ,.. hahah . 





 I MISS ALL THE MOMENTS ! T.T



My Heart's Condition now :')


:'( Goodbyee ..

No comments:

Post a Comment