Friday 6 April 2012

*apabila kaki menggatal nak jejak Kampung Baru*

Kat kampung baru tu banyak memori tercipta and semua sweet-sweet belaka :') Menggedikkan nak pergi sana ? Nak test iman kuat ke tak . And aku plan dengan member nak lepak sama-sama tadi . Dengan segala kudrat yang ada aku jejak kaki kat kampung baru again . Last aku jejak sana 24.February 2012 before birthday Dia :')






Nampak tak zombie-zombie nie ? nie lah memory yang saya takkan lupa :') FOREVER . My Lovely Twins Birthday :') Walaupun bukan birthday diorang . hehe . And then .. 


Benda nie :'3 Aku conteng kat tembok tren tu . Aku pergi intai jap tadi . And benda tu still ada :') Menangis dandan tu jugak . *Lia Bengong kan? * Yes , this is me :) Benda alah nie susah nak tulis sebab licin :( Tulisan pun jadi buruk . Benci okay. Benda nie aku tulis for the first time date after getback balik haritu :'/ And tak sangka aku single balik sekarang .. 

Tadi ada lagi benda yang sakitkan hati aku . Hafiz lalu banyak kali depan aku ., but sekali pun tak toleh . Bak kate Fahmi , dia tu kan rabun .. mana nampak . Aku pelik -.-' Dia pakai spek kay tadi . hmm , Sorry awak , saye bukan taknak pandang awak. kalau saya pandang awak .. air mata nie mengada nak turun :( Harap awak faham . Saya tak pernah benci awak okay ? :(
Kesian member aku ., dia baru nak sweet sikit aku dah marah . Sorry Pika , Sorry Fatin :'( Korang nak sweet boleh , tapi jangan depan aku . Aku tak boleh ... Thanks Jeehah sebab kau ada kat sisi aku tadi .. kalau tak , memang aku dah tumbang dah :( Seriously tadi aku nak pitam . Banyak sangat kenangan kat Kampung Baru . Walaupun 2 Hari jea aku pergi sana :') 


ME MISS ALL OUR MOMENT TOGETHER ^^

No comments:

Post a Comment