Thursday 23 February 2012

Happy Tepung Day Sayang ! ^-^

budak-budak rajin dah start updated blog masing-masing :) DAN aku salah seorangnyaa ^-^

23 / 2 / 2012 : my lovely twins birthday :) 


Alia diajak oleh wana untuk menghadiri 'FLOUR PARTY' at Kampung Baru . Alia yang bijaksana nie pergilah . pikir 'KITA-KITA' jea yang ada =,=' rupanya .......................................................... si Hafiz Nyot-Nyot and The Gang tu pun ada nak celebrate sekali .Awek Haris pun ada sekali ngan member-2 dia . FOR THE FIRST TIME ! eh ? yeke first ? entah . papejea lah . yang pasti si Haris ni susah nak tunjuk awek dia depan aku .=,=' actually , nak celebrate birthday KEMBAR JOE . si WANA WANI nie pun excited lahh nak kenakan . padahal birthday dia harini =,=' NYANYOK PUNYA OLANG TUA ! xD hahaha . okayh , sambung cerita aku dengan Hafiz tadi ., aku nampak dia , aku terus paling muka arah lain :P *konon , padahal nak tengok jugak tau xP * aku memang EGO tinggi melangit ! dia pandang aku buat bodoh macam tak ada orang pandang aku langsung . #AkuKejam? Yes I Am ! ^-* 

'FLOUR PARTY' bermula ! WANA WANI punya excited nak pergi baling tepung dekat KEMBAR JOE , diorang yang kena dulu ! dimulakan dengan kaum hawa :D yang KEMBAR JOE , semestinya dengan kaum adamnya :) Aku join ala kadar jea :) Happy Aku tengok Dia Happy :') tapi sengal mana baling tepung kat aku dari belakang =,=' #AkuSamanKarang ! 


Party habis , semua bersih kan baju masing-masing termasuk aku . aku kena sikit je ! xP aku tengok semua macam ZOMBAA dahh ! xD WANA ke WANI ntah yang cakap kat aku . 'Lia ! Laki kau bukak baju !' 
#BilaMasaAkuJadiBiniDia ??? 


SWEET TIME !

Part paling excited aku nak cerita ! ^-^ HOHOHO ^O^ 

Dedy panggil aku . i felt something wrong somewhere sebab dia buat muka serius . Aku tak suka orang panggil aku and buat muka serius . Aku takut :( yang Dedy cakap nie je pun 'Apiz nak cakap sikit' . ouhh .. tu je pun .. buat muka serius macam mintak kaki aku yang comel nie jea =,=' 

Alia dengan keadaan Tak Rela nak pergi kat Hafiz Nano Nano tu pun pergi lah kat dia . so , Alia yang comel nie pun tanya lhh .. 'NAK APA?' Hafiz cakap 'JAP' ........................................... =,=' kejap pulak dhh . aku dh laa nak balik time uh ........... AKU MALAS NAK CERITA PART NIE ! TAK PENTING !!. 

Next , kat tren ..., aku suruh si Hafiz teman aku balik . Aku sebenarnya pelik . perangai kitaorang time tu macam tak pernah jadi pape . macam couple biasa . aku pun buat bodo jea lahh . Masa kat escalator nak turun, dia berdiri depan aku and sama tinggi dengan aku . #NakPerliAkuPendekLahTu !! dengan mata bertentang mata . #MataKeMata.KeHati . okayh aku mengarut . then , dia tanya ' nak couple balik ke ? ' aku buat muka toye , muka jual mahal . aku terus beli token nak balik . aku pusing cari dia dah tak ada =,=' #MamatNieTinggalkanAkuKe ? mana tahu frust aku tak jawab :P Aku dah masuk belah dalam tu , dia keluar dari toilet suruh tunggu jap . ouhh ... aku fikir dah chouw dahh .. aku yang baik hati nie pun tunggu lahh . dia keluar , kitaorang terus turun . 

HAHAHAHA :'D sabar ... story mory aku belum habis lagi niee !! Mesti Penat baca kan ? aku pun penat nak taip ! dah nak habis dahh nie :')

Dekat escalator tu , dia buat lagi sekali and tanya lagi sekali dengan baju basah lencun dia .., #DiaMandiKatToiletMasaAkuTungguDia ! aku dah sengih-sengih dahh ... MALUUU :') aku tak tau aku cakap ke tak =,=' ke , aku angguk jea ? Entah ! tak ingat ! :P alahh , means , setuju lahh tu ! xP Dia terus pegang tangan aku ^-^ Happy Betul Dia . Aku ?? TERAMAT HAPPY !! ahahhaha !! 

Okay . apa jadi lepas tu . esok aku taip lagi . PENAT ! 
Anyway , Terima Kasih sebab sudi baca ayat aku yang melalut ;)
Assalamualaikum ^-*  


No comments:

Post a Comment