Friday 24 February 2012

Im Yours Again :')



Dengan Ini , Saya Nur Aliah Binti Abd Haris terima Muhammad Hafiz Bin Johari Sebagai kekasih saya Sekali lagi :)

Baca statement tu sangat sweet kan ;) lagi sweet masa Hafiz tanya kat aku nak couple balik ke tak ^-^ . Bagi Alia sweet lh :) dah dia mintak depan-depan . mana tak gabra nyaa aku xP kitaa MALUUU :'3 awakk niee kann  ... ishhh ! xP main tenung-tenung mata pulakk kan

Beberapa sebab aku terima dia balik :') 

*Aku memang sayang diaa lahh :O 

*Aku kan dah cakap haritu yang dia lelaki terakhir dalam hidup aku :')

*Aku Suka perfume dia  :'O #sebab saya yang bagi :)

*Aku tak boleyh terima lelaki lain jadi BF aku selain dia . 

*Aku banyak sweet memory dengan dia ^-*

*Sebab dah direstui oleh MAMA saya <3


*Dia ada lesung pipit yang boleyh buat saya cair :')

ANDA FAHAMM ??!!

Kepada Muhammad Hafiz Bin Johari , Terima Kasih terima saya sebagai kekasih awak . Saya sayang awak . saya setia kat awak sorang jea kayh ? pasal dak laki gila tu , lantak dia kayh ? 

Tempat : Escalator LRT Kampung Baru .
Masa : 5 petang 
Tarikh : 23.2.2012

awakk .. awakk .. tadi saya baca nieee .... 

7 tanda kamu jatuh cinta... ♥♥


7. Kamu membaca messagenya berulang2 kali tampa merasa jemu....

6. Kamu berjalan dgn sgt perlahan apabila kamu berpeluang b'jalan dgnnya...
5. Dia shj yg selalu kamu fikirkan....
4. Kamu sudah mengingati/xblh lupa bau wangiannya...
3. Kamu perasan yg kamu akn tersenyum setiap kali kamu b'ckp tentangnya...
2. Kamu akn lakukan apa shj buatnya....
1. Ketika membaca kenyataan ini, kamu tersenyum dan yg pasti ada seseorang yg berada di dalam fikiran kamu


saya ingat awakkk :')


Omeyy kan pic niee ? saya ingat awak :)

Bukan Pasal nie Je saya updated sebenarnyaa :P 

SAYA NAK UCAPKAN SELAMAT HARI LAHIR KEPADA AWAK JUGAA :') HOPE AWAK ALWAYS HAPPY WITH ME OKAY ? 

love you Mr.Botakk ^-^ 


saya rasa tu Haris :) Tapi takpe . muka awak dengan dia sama jea ;) 
BOTAK :D


Thanks Buat saya Happy selama nieyh :') Terharuuu ite ! ^-^ 

Saya harap hubungan kita sampai ke akhir hayat :) AMINN .

No comments:

Post a Comment