Wednesday 28 December 2011

sahabat biar sampai ke syurga :)

Umi Rasyidah Binti Ismail


Dia kawan aku . Dia kakak aku . Dia mak aku . and Dia sahabat dunia akhirat aku . Dia tahu segala-galanya tentang aku . apa yang aku suka , apa yang aku tak suka .. semua Dia tahu . kalau aku lapar , Dia masak kan . haha , macam-macam Dia wat tok aku . sampai aku rase serbasalah gila kat Dia . dah 10 tahun aku kawan ngan Dia . semua kekurangan and kelebihan Dia aku tahu . aku  lagi sayang Dia dari parents aku sendiri . #sorry mama . sebab Dia lagi tahu semuanya ! mak aku tak pernah nak amik tahu pasal ape yang aku suke , ape yang aku nak! Dia akan try seboleyh Dia tok dapatkan ape yang aku nak . and now ., i'll try my best tok senang kan hidop Dia . susah macam mane pun . aku akan tetap tolong jugak . 
THANKS PEK BECAUSE BE MY TRUE, BEST, COOLERZ FRIEND EVER !




Nuraida Binti Mohd Arif



 Dia tempat aku meluah perasaan mengenai LELAKI , tempat aku nak cari hug TERBEST dalam dunia nie and yang penting , Dia sangat important dalam hidup aku. aku tak kesah kalau orang nak mengutuk Dia ke hape . asalkan jangan depan aku . kalau depan aku ., memang orang yang tak sayang mulot tu kene sepak free-free je dengan aku .#AGAK BAJET KAN ? tapi memang betul . aku paling MENYIRAP ! MENYAMPAH ! BENCI orang kutuk member-member aku . macam die tu perfect sangat jea . -,- secara jujur aku cakap , aku kawan ikhlas . tak kire macam mane pon rupe kau , bentuk badan kau . asalkan kau ada niat yang baik tok kawan ngan aku . Dia juga akan meluahkan perasaan Dia kat aku , tak kire lah happy ke , sdiyh ke , lawak kea , mesti Dia story :) tapi aku jadi orang second lah coz orang first tu ALIYA SYAHIRA :D . 

THANKS AWAK COZ TERIME KITE AS MEMBER AWAK & KITE SAYANG AWAK !




Puteri Balkish Binti Ab Ghani 



 #hai awak :') saya sayang awak ^.^ kite rapat sangat-sangat .. tapi , since awak masok hostel , kite tak rapat sangat kan ? sebab awak jarang balik . takpe , saye faham :) tapi , kalau kite jumpe , haihh , macam tak nak pisah langsong ! mak awak , mak saye .. mak saye , mak saye sorang jea lah ! hehehe :P *JK saye slalu ejek awak GEMOK kan ?? hehehe :P jangan amik hati eh wak ? saye  gurau je ngan awak :)   sorry awak punye pendek sikit . heheh . 

HEY MOKK ! SAYE SAYANG AWAK ! ^.^





No comments:

Post a Comment