Thursday 29 December 2011

AMIR MUHSIN

my BOYFRIEND yang bertuah :)



inilah sabahat lelaki aku yang paling setia yang penah aku kenal (!) hehehe . die ade time aku tengah happy , sediyh and tengah mengamuk macam orang meroyan #tipu jea meroyan tu :P   die suke sangat hantar text yang comel and sweet .:) kadang-2 tak senonoh pon ade :P  aku ingat lagi time aku baru balik from ICU lepas operation , die antar text yang comel and tanye aku dah okayh ke tak . <3 sangat terharu time uh sampai TERnangis :') BF aku pun tak tanye pasal aku , :( sedyh time uh . tapi takpe ..  coz aku sangat bertuah dikurniakan seorang sahabat yang sangat caring and kadang-kadang macam errrr pon ade gakk .. hehehe :P mamat bertuah nie sebelum exam ape-ape mesti call aku nak mintak skop exam. haha .

 sayang kau budak bertuah (!)   

ikhlas dari sahabat kau yang comel :P
:: ALIAH ::

No comments:

Post a Comment