Tuesday 27 December 2011

hey friends ! ^.^


FARIDAH HANUM 


AMIRUL NORDIN


SYAZWANA TARMIZI


ACAP BAKHTIAR & AMIR MUHAMMAD


# MOTIF : okayh , apa motif aku letak gambar dorang nie . haa (!) dorang nie lahh dah jadi kawan aku yang tak seberapa rapat and nak didekat-dekatkan :) keje dorang nie tak susah ., ade status baru aku wat , ade lah dorang kat situ ,.. like and comment . pastu like sume comment . mane tak penuh notification aku ?? penuh ngan dorang jea.


FARIDAH : aku tak tau tetibe leyh rapat ngan die . rase pelik pon ade. buang tebiat pon ade -,- yelah , dulu tegor pon tak nak . kawan ngan dak HOT + GEDIKZZ jea kejo nyee .. skang , sume die tegor . bagos (!) perubahan yang amat ketara (!) I LOIKE (!)  muehehehe :p and lagi satu , die tak abis-2 ngan ayat 'LOLL' die tu -,- problem je uh .




AMIRUL : hmm , tak banyakk cite pasal die .. die nie macam biskut . sekejap ade , sekejap takde . carik pasal ngan die best (!) hihi . die suke sangat mengarut sampai aku pun tak paham -,- suke suki die lah asal kan die happy \(^_^)/




WANA : my new bestfriend  (maybe) haha , kami sekepale dari skolah rendah lagi . tapi , kalau gadoh tak ingat orang kiri kanan (!) macam wat salah besau jea :P dahh la name BF same ngan aku -,- nak tiru jea tau (!) muhehehe .




ACAP & AMIR : tangan dorang nie laju tekan like . tau tak SEMAK ?! haha :D aku rase cam nak potong jea tangan dorang -,- hoishh . dulu tak rapat pon .. skang , rapat lahh gak :) takpe , aku suke rapat-2 ngan member-2 aku ^.^



hey friends ! thanks coz be my friend ! ^.^ 
love you ! <3

No comments:

Post a Comment