Monday 24 December 2012

❤ ! Awak ! Awak ! ❤

♥ • ΔLIΔH • ♥

♥ • ΔLIΔH • ♥


Assalamualaikum My Reader :') Sorry dah lama tak update pape kat blog nie. Busy sikit . Biasalah cuti sekolah kan ? Anyway , how are you ? ;) Adakah sihat macam saya ? *tunjuk perut atok kfc* Hhahahaha :D Happy lah macam saya niee . Sentiasa gelak walau macam mana pun keadaan sekeliling . *Hamboii, ayat BM* Maaf buat reader-reader saya nie menunggu :( *Rasa nak joget-jogetkan dengar lagu blog saya ? okay , slowkan volume*

......................

Post saya untuk kali nie , RANDOM :) Yeahh ~ To All My Bestfriend . Bestfriend saya merata-rata . Kalau nak buat sorang-sorang karang , tertinggal sorang , touching pulak . Cepuk karang ! hehehehehe :p Lia sayang semua kawan-kawan lia kayh :') *wipe tears*

........................

~ Bismillahhirrahmanirrahim ~

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada para sahabat yang aku sayangi sampai aku mati :') Terima kasih sebab sudi terima Nur Aliah Binti Abd Haris yang sewel ni jadi kawan korang . Lia bersyukur sangat dapat kawan macam korang . Even ada jugak perangai yang mintak kena sula . Bila Lia tengah ada problem , korang jugak yang teman Lia . Tempat Lia luahkan perasaan. Walaupun kadang-kadang kite perang macam nak baling penyapu , *penyapu jea pun* tapi , kau tetap dalam anganku ~ Cehhhh xD Lia still sayang korang . Lia mintak maaf kalau Lia banyak sakitkan hati korang OR Lia TERabaikan korang OR korang ada tak puas hati dengan Lia :') Lia cuma manusia biasa . Lia buat salah , korang pun mesti ada buat salah jugak kan ? It's okay :) Lia dah maafkan. Tapi , kalau ada yang tak puas hati dengan Lia , bagitau awal-awal. Face to Face ke , Call ke , tulis surat then letak kat peti surat rumah Lia ke , asalkan jujur kayh ? Baik bagitau benda betul daripada menipu :) I hate cheating & liar . 

Lia ada nasihat sikit untuk korang & untuk diri Lia sendiri :) Jangan riak dengan kelebihan diri . Even awak kaya macam mana pun , persahabatan tak boleh dibeli dengan duit awak . Lia tak kesah awak menunjuk depan Lia . Sebab Lia sedar diri. Lia nie orang biasa jea . Duduk pun dengan atok . Kalau takde atok , entah Lia merempat kat mana ntah . Awak , harta awak tu semua sekelip mata jea boleh hilang. Lia bukan nak doakan awak jadi miskin ke apa . Lia just nak awak hargai kawan-kawan kat sekeliling awak. Kawan memang senang nak cari . Tapi susah nak cari orang yang ikhlas kawan dengan kita :) Awak bagitau orang yang awak tu kaya, menunjuk-nunjuk . Orang yang mata duitan tu merangkak-rangkak nak kawan dengan dengan DUIT awak . Okay awak ? Faham tak apa yang Lia cuba sampaikan ? Kalau tak faham jugak ....~ Jangan jadi orang lah ! *sakit pulak hati aku* 

Terima Kasih :) Thank You :) Arigato :) sebab terima Lia seadanya . Layan Lia elok-elok . Rasa macam sangat dihargai :') *wipe tears* Lia rasa bertuah sangat dapat kawan awak awak nie. *nak peluk ! hmmm* Ada Pak Ustaz , ada macam Mama , Abang , Adik , kembar , penyanyi , penari , hantu , doreamon , giant , mak lampir , body guard, badut , cinderella , snow white . Okay ... actually , macam-macam jenis . Kalau nak list , penatlah Lia :( Hidup awak mesti rasa dah complete sangat kalau ada kawan macam nie . Hidup takkan pernah bosan . Believe me :) That's why Lia pentingkan kawan-kawan Lia . 

To My Haters , kau jangan cari pasal dengan kawan-kawan aku eh ! Aku rejam sekor-sekor ! *gangster tak * HAHAHAHAHAH *evil laugh* ehemm , biasalah . Kalau dengan haters nie kena garang sikit . *jetjet jeaa* Please kayh ? Kalau nak dajal sesape , tak payah nak usik kawan-kawan aku . Aku tepuk dahi kau sampai jadi alien kang ! ~.~ *hulur tangan* Mari kita berdamai ? pui pui pui . Ayat ...! Okay , jom ? Aku tak suka ada musuh nie . Buat aku UP jea xD Heheehehee :p 

 DEAR BESTFRIEND , STAY WITH ME FOREVER ? :') 



















































Haaaaa ~ Amik kau xD Banyak gambar kan ? Padahal orang yang sama jea -.- Kalau ada gambar yang takde , LIA MINTA MAAF :( Hmmm , That's All For Today . Sorry kalau blog Lia nie banyak kekurangan. Ada Lia Kesah ? Hahahaha :D Nie Blog Lia :) Sukasuki Liaaaaaaa ahhhhhhhh ! 

I have one new story ! ^-^ Tunggu 29.12.2012 okay ? Lia post nanti :3 Hehehehehehe  
...........................................

 Thanks For Reading 
- Wassalam -


                    

No comments:

Post a Comment