Sunday 10 June 2012

Just Flashback and I want to FORGET it :')

Assalamualaikum My Readers :')

Lagu blog ni AGAK sedih kan ? Semua orang ada pengalaman hidup masing-masing kan ? Yeahh , samalah macam Lia :') Firstly , to my Dearest Boyfriend, Muhammad Hafiz Bin Johari , kalau awak baca post nie .. saya minta maaf eh awak ? :'( Saya sayang awak and sentiasa sayang awak .

............................

16.April.2011 - Tarikh yang tak pernah aku lupa dalam hidup aku . Kenangan pahit yang tak pernah aku lupakan . Aku lepaskan dia , orang yang aku sayang , yang aku cinta . dan cinta pertama aku :'/


.............................

18. Oktober. 2009 - First time aku kenal dengan dia . Nama dia masa tu Azmer Sakti . Yeahh .. Unik tak nama dia ? Hahaha . Dont worry , IC BIRU. haha. Aku kat hospital sebab nak operate tulang belakang . Aku kenal dengan dia malam sebelum aku nak operate . Alasan dia , dia nak kenakan awek kawan dia but salah nombor . Dia pun ngorat lahh aku . Umur dia 14 tahun masa tu and aku 13 tahun . But , aku tipu dia . Aku cakap umur aku 14 juga xD heee ~ #And operation tu tak jadi sebab ICU Bed penuh

18. November. 2009 - Hati Aliah yang keras nie pun cair jugak dengan dia . And aku terima dia pada tarikh tu . 4. Disember , aku kena operation . And operation nie menjadi . Dia risau sangat takut aku mati . Haha . COMEL ~ malam sebelum operate tu dia call aku and nyanyi lagu Belaian Jiwa :')  aku sangat terharu sampai menangis dengar dia nyanyi . and dia cakap macam niee "cakap lah kat doktor tu , tak payah lah nak operate awak ..." aku dengar terus gelak . Haha . Lawaklahh dia niee . Suka hati diaa jea..

Aku dapat kenal lagu Apit pun dari dia . Kalau boleh , semua lagu Apit dia nak nyanyi . And semua lagu sweet kiteorang punyaa :')  hahaa :D Walaupun masa aku sakit tu dia takde kat sisi aku , tapi dia sentiasa teman aku sampai pagi buta .  Yelah , budak sakit kann ... Tidur tak tentu . Ada sekali tu sampai 4 pagi dia sanggup keluar pergi topup sebab kredit dia habis nak call aku :') heihhh ~ sweetnyaa kau .

Sampai satu masa tu aku break dengan dia . Aku couple dengan sedara member aku . Lepas 3 bulan couple dengan dia . Aku break and get back balik dengan Sakti nie . Masa tu kiteorang jujur . Aku bagitau umur aku . dia bagitau fullname dia .  Okay , aku tak kesah and dia pun tak kesah . Kiteorang dah matured and tak perlu gaduh pasal benda kecik . Selama dua tahun kiteorang couple , kiteorang tak pernah jumpa :) Tak percaya ?? Sila percaya . haha .

Aku tak ingat bila cerita 'Lagenda Budak Setan' tu start . Tapi , cerita tu sangat ada berkenaan dengan kiteorang . Hhahaha . Sebab Sakti nie perangai macam Kasha tu jugak <3 Tengok cerita tu teringat dia :') Start tu lagu Bila Cinta jadi lagu kitaorang . Sebab tu background blog niee lagu tu . Saja ikut mood . hehehe .

31. Disember . 2011 - Aku tengah mandi sungai dengan family aku. Just kakak aku sorang tu jea tak ikut . Yang si Sakti tu tak habis-habis call aku . Kat dalam hutan mana ada line kan .. So , pukol 5 tu aku angkat call dia . Dia suruh aku balik rumah cepat . Dia cakap ada barney besar kat rumah . Aku punyaa semangat nak tengok barney besar tu , aku pun balik lahhh :) Haha . sampai rumah aku tengok pintu belakang terbuka . Aku usha sikit , aku tengok kakak aku . then aku pun .. 'ohhhhh' hahah :D then aku pelik balik . Siapa sebelah diaaa ?? O.O' macam pernah ku lihat . *garu kepala* Then , TERflashback balik apa yang Sakti cakap tadi . Pastu aku menjerit gilaa-gilaa ! hahaha :D Tak guna ! Kata bawak barney ! Rupanyaaa .. kau yang datang sini <3 *padahal terharuu tauu* hhehhe .

Dia pun minta izin mama nak bawa aku keluar . Alang-alang New Year kan . So , kiteorang gi J.J AU2 . alahaiiiii .. tempat tu jeaa ? -.- Yes , tempat tu jea yang aku mampu bawak . hahah :D Pulak masa tu dah ada lampu macam kat ICity . apa lagi , tangkap gambar jeaa lahh .. tapi sekarang semua gambar tu dah takde . hahaha :D buat apa simpan ? Buat aku menangis ? Menatap kesedihan ?? hahaha .



Gambar nie masa aku Form 2 :) Kiteorang BARNEY COUPLE . haha .

16. April . 2011 - aku dapat  tahu yang dia couple dengan perempuan lain . Okay , kau tau tak yang hati aku nie macam kena blender dengan blender yang mahal gilaa sampai hancur berkecai hati aku ?? BERKECAI WEIII ! Memang aku cakap , aku tak boleh terima kau lagi lepas nie . Walau sayang mana pun aku kat kau , tapi aku takkan pernah terima balik kau dalam hidup aku . Ayat manis apa pun kau bagi kat aku ... Maaf , kau memang hancurkan hati aku . Kau nak tau kenapa ? Selama 2 tahun setengah dengan kau , aku percaya kau . Aku setia kat kau . Tapi sekali kau hancurkan hati aku , sampai bila-bila aku ingat . 

Sakti : Kenapa harini bulan takde eh ?
Me : Biarlahh bulan tu takde . Tak payah muncul depan aku pun takpe .


*Biarlahh bulan tu tak muncul depan aku . Kerana bulan hanya mengingatkan aku kat kau*

- aku tak pernah benci kau . Dan aku tau aku takkan boleh benci kau . Tapi aku harap kau boleh lupakan aku & bencikan aku . -

No comments:

Post a Comment