Thursday 15 March 2012

Nur Aliah Binti Abd Haris :)

Assalamualaikum Stalker yang suka baca blog saya :) hihihi ^^

Nama Saya Nur Aliah Binti Abd Haris . Cikgu-cikgu yang ajar saya bekerja di SMK Puteri Ampang :) 
Hari yang saya nak hadiah ialah pada setiap 1st May . = Hari Pekerja *Semua Orang Cuti*
Sila jadi kawan saya . Saya FRIENDLY lah , saya baik , saya comel , saya ....... (okay cukup ! dah TERlebih perasan disini xP ) saya COOL ^^ macam ais kepal . hihik. 


Saya Gilakan WARNA ^^ Berani tak ? hahaha :D
*macam nenek-nenek kan ? :( *

 
Saya GILAKAN Mentos ! :) yeahh , yang ni lah yang saya suka beli ^^
Sentiasa ada dalam beg saya walau dimana jua saya berada .c:


Saya suka MENYANYI ^^ nak dengar ? hmmm ..
nantilah , kalau saya rajin , saya upload okay ? ;) 


saya tak tau kenapa saya suka tengok gambar ni ? maybe saya nampak cumil kot ? xP
*Kalau tk puas hati , komen saya kat twitter or FB ok ?*

kalau tak jumpa kat Twitter or FB , Tak payah carik ! hahaha :D Sorry kalau Saya Tersangat kuat perasan :'/ Saya gurau jelah *Buat Muka Sedih* :( 

Saya sayang Allah , Saya Sayang Family saya , Saya sayang Kawan-kawan saya yang sentiasa comel AND Saya sayang Hafiz saya ♥ 

p/s : Saya tak perlukan rakan yang HIPOKRIT , Kalau awak rasa saya ni macam buad semak dalam hidup awak . Saya pun boleh buad macam awak buad . Awak pun buad semak dalam hidup saya jugak :) 

Awak Baik dengan saya , Saya Baik dengan Awak . 
Awak Jahat dengan saya , Saya senyum saja :)

Assalammualaikum . May God Always Bless Us ^^

No comments:

Post a Comment