Sunday 11 March 2012

Saya Sayang Yoyol Lalink Pengarang Jantung saya !! Muhammad Hafiz Bin Johari


Muhammad Hafiz Bin Johari ni saya punya ! 
Nak ? Ambik lah . tu pun kalau dia nak kat awak :P

Saya suka curik gambar dia :) sebab saya suka tengok . hihi :3 

Masa break haritu pun saya ada curik jugak xP 


Sayang saya & Sayang Hafiz budak KRS :) 
Sweet tak ? kalau tak sweet diam . kalau sweet senyum :) 
Lagi sweet bila dia yang teman saya and Mama beli baju uniform tu ,
macam-macam dia comment =,= gemuk lahh .. besar lahh .. =,=
Mama satu kepale dengan dia pegi bahan saya :(

Hafiz Yoyol , saye rindu lah time nie :(


saya nampak comel.. kan ? kan ? kan ? 
Awak pun omeyy lahh sayang :*


Sayang , awak niee kann !!!!!!! hihihi :3 suka buad saya geram sampai nak gigit-2 tangan awak sampai lebam  ! nie namanya dah geram sangat ye ! awak sangat sweet harini :) saya rasa macam Puteri ^.^ 

IloveyouImissyouIwantyouIneedyouIadoreyouYOUAREMINE :)

No comments:

Post a Comment