Friday 13 January 2012

lame tak update blog .. :D lalala ~~

naek berhabok blog aku nie dah lame tak update .. :) fuhhh ,.. fuhh .. :O # tiup habok xP
assalamualaikum .. hye :D umm , aku dapat offer kat smv ert setapak . aku confuse nak masok sekolah mane .. aku tak sanggup nak tinggal kan sekolah ampang centu jea . hm , aku tau , kalau g sekolah sane cerah sikit mase depan aku . terus dapat diploma . tapi .. aku sayang sangat kat member-member aku kat sini . aku tak sanggup tengok dorang nangis .. aku pun nangis gak t . :/ balik tu , aku tanye kat mak aku .. mak aku dah reject dah . alhamdulillah .. :) takde sad-sad story dah . aku tak kan nangis . tapi tadi aku TERnangis kat sekolah . ingat aku pindah :P hahahha . membazir jea air mate aku tu . =,=' HAHAAHA :D 

okayh , thats all :) tata <3

No comments:

Post a Comment