Monday, 30 January 2012

biy T.T



pada 30/1/2012 dan 31/1/2012 . bby nangis terok gila pasal biy ! bby tak tau kenapa sekarang biy suka sangat salah kan bby :( bby memang sosial . tapi bby takde lah terok sangat kan ? bby just kawan dengan diorang je pun . kenapa biy ?? tolonglahh ... bby tak nak relationship kita takat nie jea . biy sebenarnya memang tak nak dengan bby lagi kan ? :/ satu jea bby nak cakap . SUMPAH BBY SETIA DENGAN BIY ! memang ramai lelaki kat sisi bby , tapi , biy sorang jea kat hati bby :'( tolonglahh percaya bby . bby tak boleyh tau . pape barang yang bby pegang dalam rumah nie mesti terbayang biy . ingat apa yang biy wat . pe yang biy cakap , pe yang biy tuduh-tuduh bby .. semua bby ingat ! 

MUHAMMAD HAFIZ BIN JOHARI ! NUR ALIAH BINTI ABD HARIS CAKAP ...

iloveyou imissyou iwantyou loveyouforever !! please believe my love ! please believe me ! :'(

No comments:

Post a Comment